ی قانون


دختر عاشــــــــــــــــــــــــــــــــــق

 ی قانونی هست که همیشه میگه


اونی که تو خیالته...بی خیالته
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

aziztanha
ساعت10:58---11 مهر 1393
در عجبم……..!!
راننده نیستم……..!!
اما هر کس به من میرسد …….
مسافر است….!!!


nanaz
ساعت18:27---30 شهريور 1393
slm golam mc milinkamet sar bezania
fqt aji webet kheili shuluqe


سهیلا
ساعت14:45---25 شهريور 1393

بدجور موافقمــــــــــــــــ


Arezoo
ساعت20:45---17 شهريور 1393
حماقت که شاخ و دم ندارد!

حماقت یعنی من که

اینقدر میروم تا تو دلتنگِ من شوی!

...

خبری از دلتنگی تو نمیشود!

برمیگردم چون

دلتنگت می شوم..!


ایدا
ساعت8:48---9 شهريور 1393
سلام سوزان جونم من تو رو با افتخار لینک کردم راستی خدا داداشتو براتون حفظ کنه دوستت دارم موفق باشی وبلاگ خوبی هم داری

عشق2طرفه(محمد)
ساعت11:16---7 شهريور 1393

سلام سوزان خوبی؟؟؟کجایی نیستی؟

پاسخ:سلام آقا ممد گل گلاب معذرت چند روز نبودمبوسه



عشق2طرفه(محمد)
ساعت11:15---7 شهريور 1393


اگر گفتم خداحافظ نه اینکه رفتنت سادست



نه اینکه میشه باور کرد 2باره آخر جادست



خداحافظ واسه اینکه نبندی دل به رویاها

بدونی بی تو و با تو همینه رسم این دنیا!!


Arezoo
ساعت21:26---5 شهريور 1393



عزیزم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری
و به تمام خواسته های زندگیت برسی
عرض تبریک به بهترین دختر دنیا
روز دختر مبارک

 

پاسخ:ممنون آجو روز دخمل مبارک/بووووووووووس



بانو و محمدرضا
ساعت17:40---1 شهريور 1393

سلام....ممنونم ک بهم سر زدی عزیزم....

با افتخار لینکت کردم!!!

پاسخ:ممنون گللللم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
نوشته شده در شنبه 1 شهريور 1393برچسب:,ساعت 16:32 توسط سوزان|


قالب وبلاگ Coeur